Wednesday, February 1, 2012

og vinnerne er:



Hadde planlagt en ettermiddag med lotteri-trekning med ungene, men vi har visst en "never ending" influensa her i huset, så da tydde jeg til random.org. Tusen takk til alle som ville være med! Jeg har ennå ikke kommentert i alle bloggene, men det kommer forhåpentligvis bedre tider veldig snart. De som vant var:
1. Min gode venninne som har bloggen momoko! Hun har nettopp laget en knallfin vognpose Ü
2. Silje som har bloggen Silje's skriblerier.
3. Smilehull, som har delt mønster på de fineste reve-vottene.

Takk for alle de fine kommentarene, det frister jo til gjentakelse å ha blogglotteri . Og til dere som har vunnet, ta kontakt så jeg kan få adressen! Og kom gjerne med ønske til hvilken ring (to alternativer), også prioriterer jeg ønskene  fra nr. 1-nr. 3.

5 comments:

  1. OI oi oi så gøy. Å di ringene som er fine!! Har sendt deg en mail.
    Ha en super fin uke.

    ReplyDelete
  2. Jippi, så glad jeg ble nå :D Vet du, begge ringene er så fine at det er faktisk akkurat det samme hvilken jeg vinner! God bedring i huset, vi får snakkes snart. Klem :)

    ReplyDelete
  3. Gratulerer til heldige vinnere :-)

    ReplyDelete
  4. Lånte forresten bilder av ringene fra deg, håper det går greit. Måtte jo skryte litt på bloggen min ;)

    ReplyDelete
  5. Hurrahurra! Dagens opptur:) Skal sende deg en e-post med en gang!

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!