Wednesday, February 22, 2012

sukkersøte perler



Det er godt å ha småprosjekter på lur når man er hjemme med syke unger! Disse sukkersøte perleriene ble laget i går Ü Og med et brett nylagde cookies ble dagen ikke så aller verst.

PS. Jeg har litt blogger-problemer for tida. I et forsøk på å bli kvitt problemene med blogrollen min kom jeg til å slette den. Og nå får jeg ikke lagt den til igjen.... Noen som har slike problemer? I utganspunktet var mitt problem at jeg ikke fikk lagt til nye blogger i min blogroll. Jeg har prøvd redusere antall blogger, men det hjalp ikke. Når jeg prøver å lagre endringene henger det seg opp. Æsj!

9 comments:

  1. Herlige, fargerike smykker :)

    Ja, jeg har vært borti samme problem med bloggrollen...
    Jeg klarer hverken å legge til eller å slette blogger i den.
    Derfor måtte jeg lage en ny.
    Men du får ikke til det eller?
    Kjipt...
    Håper det ordner seg for deg!

    Klem May Helen

    ReplyDelete
  2. Får ikke til det heller nei...
    Håper også det ordner seg, for det er kjipt å være uten!!

    ReplyDelete
  3. Jeg sliter selv med å få endra på innstillingene for kommentarene, så jeg kan nok ikke noe om bloggrollen...MEN lekre perlekjeder du har laget. Har veldig sansen for kombinasjonen farge og lyst tre :)
    God bedring til den /de syke :)

    ReplyDelete
  4. Så flotte perler! Yndlingsfarger :-) Kan eg spørr kor de e kjøpt?

    ReplyDelete
  5. Jeg slet med åfå lagret blogglista etter å ha slettet og lagt inn på ny (lastet inn fra google reader), og oppdaget om jeg passerte 170 blogger på lista, ville den ikke lagre seg, men bare hang seg opp. Så om du er over det antallet, kanskje dele opp i flere blogglister etter innhold feks?

    ReplyDelete
  6. Det var fine perlekjeder! Elsker fargene!

    ReplyDelete
  7. Så utrolig søte farger på perlene! Ser det er flere som lurer på hvor de er kjøpt. Har fått skikkelig sansen for sånne smykker, etter å ha sett dem hos Brinja. Litt dyre der, men heldigvis lette å lage selv. Og så fiiine!
    Kjipern med bloggertrøbbel. Trøttende.. Håper det løser seg!

    ReplyDelete
  8. Lækre perler og sikke nogle skønne farver:)

    ReplyDelete
  9. Så fiiin blogg du har! Jeg har akkurat laget meg slike smykker også, med nesten nøyaktig de samme fargene...morsomt! Utrolig flott ttips til å ordne langt hår her inne hos deg også, DET trengtes! Den ordinære hestehalen burde vært forbudt ;-) Ble følger her hos deg jeg! Klem

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!