Tuesday, January 31, 2012

fretex-kupp (og siste sjanse: blogglotteri)



Jeg gjør aldri kupp på fretex eller loppemarkeder, men rett før jul hadde jeg litt flaks. To gardinlengder av dette herlige stoffet ble med hjem til den nette sum av kr 39 per gardin. Èn beholdt jeg selv, og èn ble gitt bort i julegave. Og jeg var veldig fornøyd. En billig, miljøvennlig julegave som jeg visste ville bli tatt godt imot! Ser for meg at dette kunne blitt en fin forklekjole? Finnes det forresten mønster som går lengre enn til 3 år på slike kjoler? Kanskje jeg må prøve meg på en forstørrelse?
Det har vært litt rolig på bloggen. Noen uker med sykdom i huset, og oppstart i "ny" jobb, ja da ble det litt for travelt! Men husk blogglotteriet mitt som skal trekkes i morgen da!! Fortsatt mulig å bli med, jeg trekker i morgen ettermiddag/kveld Ü

2 comments:

  1. For et nydelig stoff. Hjertet mitt hadde hoppa litt ekstra hadde jeg funnet det :-)
    Boka "Sikksakk" tror jeg har mønster til slike forklekjoler, men jeg er litt usikker på hvor langt opp de går i størrelse. Det står 0-6 år, men jeg vet at ikke alle oppskriftene går så høyt :-)

    ReplyDelete
  2. Kjempefint stoff - så heldig du var. I alle de årene jeg har gått på Fretex har jeg bare funnet slike stoffer to ganger. Lever på det ennå ;-)
    Ha en fin dag.

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!