Friday, March 5, 2010

"gratulerer med dagen bestefar"....


1. PB&J Cupcakes for ICE January Wine Challenge, 2. Untitled, 3. Pretty pitcher, 4. Untitled, 5. The Coffee Club, 6. Vintage Hankie Dress {Detail}, 7. NEW, 8. Untitled, 9. Untitled, 10. Untitled, 11. lovely flowers, 12. [40/365] carrot cupcakes!


...sang gutten min så fint til meg på morgenen i dag... Etterhvert fikk jeg også et lite "Gratulerer med dagen, mamma" fra ham Ü I dag skal det spises kake! God helg til dere som er innom bloggen min. Forhåpentligvis vil det bli litt tid til hekling i helga, jeg har ei lue som venter veldig på å bli ferdig Ü

Today I will have som cake! Have a nice weekend! Hopefully I will find some time for crochet this weekend, I have a new hat that I really want to finish Ü

20 comments:

  1. Hurra, hurra!

    Gratuerer med dagen. Kos deg!

    ReplyDelete
  2. Happy birthday to you!!

    Spis godt med kake og ha en fortreffelig helg:)

    Er så herlige de flickr sammensettingene dine, blir i godt humør!

    ReplyDelete
  3. Gratulerer med dagen:) Kos deg med kake og helg :)

    ReplyDelete
  4. Gratulerer med dagen! Mars-barn er best, ingen protest! Hihi;)

    ReplyDelete
  5. Hihi, gratulerer fra meg og, "bestefar" :)Klem

    ReplyDelete
  6. Ha en flott bursdag, gratulerer!

    ReplyDelete
  7. Hipp hipp hurra!
    Spis masse kake!

    ReplyDelete
  8. Hipp hipp hurra for deg!! Spis masse kake og ha en fortreffelig bursdag :) Herlige inspirasjons bilder som alltid!

    ReplyDelete
  9. Gratulerer så mye med dagen :)

    ReplyDelete
  10. Gratulerer så mye med dagen! Håper den har vært fin, og at du har fått spise så mye kake du bare ville;)

    Tror det er første gang jeg har lagt igjen en kommentar hos deg, men har vært innom å tittet mange ganger. Utrolig inspirerende blogg:)

    ReplyDelete
  11. Hei Guro!

    Bestefar ja... ha ha. Lo godt!

    Gratulerer med dagen! Håper du har hatt en super dag!

    God helg!

    Klem fra Hanne

    ReplyDelete
  12. Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag liebe Guro! Håper dagen har vært fantastisk! :)

    ReplyDelete
  13. Gratulerer med dagen i går! Og god helg! Flott collage.

    ReplyDelete
  14. Grattis med dagen!! Flotte bilder! Ha en strålende helg med feiring med kaker og kos ;)

    ReplyDelete
  15. Hei og gratulerer med overstått bursdag!
    Så gøy at du fant fram til den helt ferske bloggen min og la igjen en hilsen til meg.
    Jeg har vært "usynlig" leser av bloggen din ei stund, og beundrer de fine bildene du viser! Jeg ble faktisk så inspirert av den fine hekle-vesten du viste tidligere at jeg er igang med et lignende prosjekt selv.
    Takk for flott inspirasjon!

    ReplyDelete
  16. Gratulerer så masse med overstått, og gratulerer med kvinnedagen i dag! Her flyr dagene avgårde så jeg rekker hverken det ene eller det andre! Gleder meg stort til å komme meg tilbake i permisjon! Ha tid til Johanne, syprosjekter, bloggen, matlaging - Åh, alt jeg skal ha tid til (hmmm... når skal jeg lære?).
    Du får ha en god uke! Klem!

    ReplyDelete
  17. Thanks so much for including two of my photos in this lovely collage.

    ReplyDelete
  18. Skøn kollage, jeg er selv vild med hæklerierne fra Emma Lamp og postede dem i søndags på min blog.
    Jeg er med som fast læser her - tak! Kh sine

    ReplyDelete
  19. hübsch hübsch hübsch...du hast ne neue leserin!

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!