Wednesday, March 17, 2010

venner

I helga var ei studievenninne på besøk i byen. Det er gave nok i seg selv å kunne sitte på cafè med gode venninner som man ikke ser så ofte, men attpåtil hadde hun med seg gave. Et te-servise med valmuemønster som jeg hadde hintet ganske kraftig om at jeg syntes var fint. Camilla eier nettbutikken Mushroom, og det kommer stadig nye og spennende ting inn. Jeg har jo blant annet nevnt pappmøblene til barn, som virker å være helt geniale! Ja, det sier også venner som allerede har kjøpt.

Valmue

I tillegg lager Camilla superskjønne kjoler av retrostoffer. Gutten min bryr seg foreløpig ikke så mye om hva han har på seg, men å la ham gå i kjole bare fordi jeg synes den er tøff er kanskje å ta det litt vel langt?


Eller hva med retro stoff i spreke farger? Det leter jo "alle" etter for tiden, tar nok ikke lang tid før denne godbiten finner veien ut av butikken:


Ellers har det nettopp kommet inn et parti med retro-tapeter til små prosjekter. Fargekombinasjonene er jo bare helt fantastiske!

Vintage wall paper mosaic

Dette ble ukas skryteinnlegg, men når man har en så god venn, som man deler smak med, og som i tillegg har en superfin nettbutikk, så synes jeg det er vel verdt å nevne på bloggen min. Tusen takk for en koselig cafètur Camilla, og for serviset og brødkurven!

A good friend of mine came to visit this weekend. I just have to mention her wonderful shop, Mushroom.no. So many wonderful things, retro wall paper, retro fabric, childrens furniture made from cardboard, to mention a few. Well worth a visit!

9 comments:

  1. Lite "skryt" måste man få göra. Särskilt när väninnan din har en så koselig butik.

    ReplyDelete
  2. ÅÅÅÅ! For et knall servise!!!!! Heldig du!
    *inn og snuse på butikk*

    ReplyDelete
  3. Hei, skikkelig heldig som får sånne fine venninnegaver!

    Var innom bloggen til en venninne som har laget noen kjempesøte hekleluer til barn, tenkte det kanskje var noe for deg. Se spesielt de nederste med ørene.
    http://cookyousomenoodles.wordpress.com/2010/03/18/what-ive-been-up-to/

    Stor klem

    ReplyDelete
  4. Så fin blogg du har! Masse fine mønster og stoffer. Og et fantastisk servise da, heldiggris :-)

    ReplyDelete
  5. Gode venner er viktig, venner som deler samme smak er gode som gull!

    ReplyDelete
  6. Morsomt at jeg møtte Camilla i Tromsø i helga (hun er ei venninne av ei venninne) ;-)

    Mushroom har masse fint og heldige du fikk så flott servise!!

    Ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  7. ÅH for et STILIG servise *vil ha vil ha* - de der må jeg komme å teste ut ;)

    Kjempefin nettbutikk - supert at man kan kjøpe stoff og tapet der også :)

    klem

    ReplyDelete
  8. Nydelige kopper og tapet!! Takk for tipset om nettbutikk. Skal inn å se :)
    Ha en flott dag!

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!