Wednesday, March 10, 2010

heldig!

Tusen takk for alle bursdagshilsener jeg fikk på bursdagen min! Jeg fikk utrolig mye fint i gave, og en av gavene må jeg bare dele her på bloggen. Fantastisk flotte Street Faërie-votter fra venninna mi Janicken. Tusen takk! Disse skal være fin-vottene mine, de skal ikke være med ut i skogen på kakao- og pølsegrilletur og bli skitten og fæl. Heller kan de få være med på byturer! Og hvis du også har lyst på slike fine votter så kan de faktisk kjøpes i epla-butikken til Janicken.

Mittens: Gift from a friend
I recieved so many wonderful gifts for my birthday, and I just have to share this one with you. I got these adorable mittens from my friend who owns the blog Street Faërie. And if you think the mittens would make a perfect gift (for yourself or someone else), you can visit her epla-store!

3 comments:

  1. De er kjempefine! Heldige deg :)

    ReplyDelete
  2. Så fint at du likte dem :D
    Tusen takk for omtalen forresten...

    Ha en fin dag videre
    klem :)

    ReplyDelete
  3. Åhhh. De var nydelige. Elsker sånne aplikasjoner ;)

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!