Tuesday, March 23, 2010

påskekrim på forskudd

1. Vintage Yellow Dishware Set, 2. Vintage Buttons, 3. cucpake wrappers, 4. Vintage Kokeshi Dolls, 5. Posy necklace, 6. Enid Collins Love Doves Bag, 7. Enamel Finds, 8. Leading ladies., 9. 021, 10. Vintage Pillow cases, 11. planet fur..., 12. Mushroom stool


Mangel på egne kreasjoner å presentere kommer av at jeg er en utålmodig sjel. Jeg sikret meg påskekrimbok i god tid før påske, men klarte selvsagt ikke å vente helt til påske med å lese! Fordelen er kanskje at jeg faktisk kommer til å gjøre litt håndarbeid i påska da? Noen favoritter fra Flickr kan jeg ihvertfall vise frem Ü

Wonderful spring colors from Flickr members. It's not that I am tired of winter, I mean first we have to celebrate Easter the traditional Norwegian way: skiing, oranges, the chcolate called Kvikklunsj, hot chocolate. Also, I have to remember where I live, March and April are the months where we have the most snow. Excellent months for skiing!

5 comments:

  1. Härligt med lite vårlig inspiration!

    ReplyDelete
  2. Elsker alle disse fine, fine billeder i flotte farver:-)

    ReplyDelete
  3. Utrolig skjønne de vintage Kokeshi dukkene. Skulle jeg gjerne hatt:-) Liker fargene du setter sammen! Inspirerende å kikke på til nye små hobbyprosejekter. Ha en flott kveld, klem fra Kastanjedamen

    ReplyDelete
  4. Lekre bilder! Du er utrolig flink til å sette sammen flotte bilder! Skjønner godt at du ikke kan la en påskekrim ligge og vente. Jeg har selv "vært fortapt" for omverdenen de siste dagene, med nesa stukket godt nedi en krimbok.

    ReplyDelete
  5. durch den fantastischen blog-namen gehe ich recht in der annahme, dass du deutsch verstehst?!?!?

    dein blog = zucker ;-)

    ich mag die bilder... toll!

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!