Wednesday, January 11, 2012

g.i.b.o.r.t.


Med så mye gavmildhet i bloggland er det på tide at jeg gir litt tilbake. Jeg trekker ut 3 vinnere som får hver sin ring. Ikke det helt store kanskje, men det er min måte å vise min store takknemlighet for alle de fine kommentarene jeg får. Det er det som får meg til å fortsett å blogge. Vil du være med på blogglotteriet? Denne gangen har jeg fine regler:
1 lodd for å kommentere
1 lodd for å bli følger av bloggen min
1 lodd for å linke til blogglotteriet fra blogg/facebook
Tilsammen kan man samle 3 lodd. Si ifra i kommentaren hvor mange lodd du har.

Alle kan delta, men har du ikke egen blogg så må du legge igjen en e-postadresse, så jeg kan få tak i deg. Håper det er noen som vil være med! Jeg trekker 3 vinnere den 1. februar.

26 comments:

  1. Så fin premie !
    Jeg har veldig lyst til å vinne :)
    3 lodder til Trøndelag ;)

    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  2. Åh, jeg vil vinne:)

    3 lodd på meg, deler på facebook.

    ReplyDelete
  3. Elsker dine ting! Og da jeg før har været heldig her hos dig (har et par af dine skønne øreringe), så vil jeg da gerne vinde en ring som kan matche.

    /Louise

    ReplyDelete
  4. Så fine ringer - jeg vil gjerne være med :-)
    To lodd til meg :-)

    ReplyDelete
  5. Flotte ringer i herlige farger!
    Har fått litt dilla på gult, så disse passer perfekt:)

    3 lodd til meg takk:)

    ReplyDelete
  6. Jeg å vil prøve meg.
    Tar 3 lodd jeg å.

    :)

    ReplyDelete
  7. Ringene er så fine, blir gjerne med! :) To lodd til meg (kommentar og følger).

    ReplyDelete
  8. Heisan.
    Likte ringene dine:)
    Ønsker to lodd, for kommentar og for å dele på faceboook.
    Ønske deg ei fin helg:9
    Wenche

    ReplyDelete
  9. Hei på deg:)
    Takk for koselig hilsen!
    Og så har du give away også..Jippi!
    Jeg vil gjerne følge deg videre..
    2 lodd på meg:)

    Klem Pøbelen

    ReplyDelete
  10. Hei! Det blir to lodd på meg. Jeg liker boggen din utrolig godt og sniker innom så ofte jeg kan for å se om det er kommet et nytt innlegg :)

    ReplyDelete
  11. Så flotte ringer,,gult er kult,,
    2 lodd på meg.
    Ha en fin søndag , klem fra Marit.

    ReplyDelete
  12. Kjempefine! To lodd til meg, takk!

    Marian

    ReplyDelete
  13. Hei, så søte ringer, deltar gjerne med et lodd.

    ReplyDelete
  14. 2 lodder vil jeg gerne tage, hvis danskere må være med :)

    ReplyDelete
  15. Fine fine ringer :) Klarer jo ikke la være å prøve meg, selv om jeg er så heldig å ha en av dine ringer fra før! Sier ikke nei til flere, nei. Jeg går for to lodd :D

    ReplyDelete
  16. Hei, så flott lotteri!
    Jeg trekker 3 lodd - tusen takk.
    Klem :-)

    ReplyDelete
  17. Så flotte ringer!!

    Kan de kjøpes en plass, hvis en ikke vinner?

    1 lodd :)

    Hilsen
    anniken ( a ) gmail . com

    ReplyDelete
  18. Moro med lotteri - jeg takker ja til to lodd:-)

    ReplyDelete
  19. Tar 3 lodd å krysser fingrene. Deler på facebook jeg.

    ReplyDelete
  20. Jeg trekker 3 lodd tusen takk,
    fine og kreative Guro :)

    Klæm

    ReplyDelete
  21. Så tøffe ringer! Jeg tar tre lodd. :)

    ReplyDelete
  22. Så lekre ringer! Om det går bra, slenger jeg meg på i siste liten og trekker 3 lodd:)

    ReplyDelete
  23. For en flott premie! Jeg trekker to lodd og krysser fingrene!

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!