Saturday, January 21, 2012

NEON (ta på solbrillene!)




Jeg synes neon-farger dukker opp både her og der for tiden. Har jeg rett? Senest observert i posen på vei fra garnbutikken. Hadde vel aldri trodd jeg skulle handle neon-garn.... og ihvertfall ikke i 100% akryl! men jammen ble det ikke med et par nøster hjem (billige var de ihvertfall!). Og garn/fiber-snobb som jeg er, så skal de selvfølgelig KUN benyttes til små detaljer. Grått, med små detaljer i neon, det kan bli fint. Og når jeg tenkte meg om, så hadde det sneket seg med fluoriserende cernit-leire til et annet prosjekt jeg har igang også. Mer om det når vi er friske igjen her i huset! Men neon altså... jeg er kanskje litt ambivalent. Det skriker 80-tall (80-tall som jeg kan huske veldig godt!). Ikke noe galt med 80-tallet altså, det er bare det at jeg begynner å føle meg litt gammel tror jeg...
God søndag! Og hurra for soldagen!

PS. Ikke glem blogglotteriet mitt!

4 comments:

  1. Fin gulfarge da- og litt neon blir fint med noe nøytralt, tror jeg også :-)

    ReplyDelete
  2. Iiiikkk...hehe...

    Ja, husker å 80-tallet med gru
    og er litt ambivalent i forhold til dette. Kult er kult da! ;)

    Finaste uka te dæ fine du!
    Klæmmings

    ReplyDelete
  3. Hvor har du kjøpt den vanvittig kule cernit-leira? Følte meg brått meget inspirert. Hehe.

    ReplyDelete
  4. Hei! Jeg har svart på bloggen din, muligt, men i tilfelle andre lurer: cernit-leira er kjøpt på en lokal hobbybutikk (Tromsø). Ser at Sløyd-detaljer har neonfarger.

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!