Monday, October 12, 2009

granny chic - wonderful inspiration!


1. 'granny chic' love..., 2. Untitled, 3. Untitled, 4. Grandma Bunting, 5. Granny square blanket, 6. don't ever leave me..., 7. Grandma Love and Mr Vintage, 8. Granny Style Pot Holders, 9. afghan crazy!, 10. molly..., 11. krukje kleine sam, 12. Utility Room


Beklager at det er lite som skjer på bloggen min for tiden, det har vært travle tider i melkeskum-hjemmet (noe som vil si at alle har vært syk ++). Det har rett og slett ikke vært tid til håndarbeid i det siste, det er ihvertfall ikke lysten til å lage noe det står på! Håper dere holder ut med nok en post med inspirasjon, jeg lover at neste post skal inneholde noe hjemmelaget! Alle disse fantastiske bildene er funnet på flickr. For mere inspirasjon, besøk gruppen granny chic.

I am sorry for the lack of posting lately, I hope you will find some inspiration from the photos while I am getting my crochet hook "back in business". All these wonderful photos were found in the granny chic pool over at flickr.

6 comments:

  1. jeg har så lyst til å lære meg å lage slike bestemorruter. Det er jo helt nydelig! Håper dere er friske igjen snart alle sammen.

    Lene.

    ReplyDelete
  2. Jeg får helt dilla av alle disse fine bildene dine!!! Blir så revet med at jeg ikke har lyst til å gå på jobb!! Vil bare sitte hjemme og hekle hihi!! Takk så mye for linkene til oppskrift på sekskantede lapper! Nå er jeg igang!!! Har heklet kun to lapper foreløpig..Fikk ikke lagt meg i går fordi jeg satt på senga med hauger av garn og oppskriften som jeg hadde printet ut :)
    I dag vil jeg hjem og hekle! Håper noen andre kan lage middagen hihi!!! Klemmer fra Kardemomme :))

    ReplyDelete
  3. Herlige bilder! Døgnet har for få timer til alt jeg har lyst til å lage! Men takk for inspirasjon.

    ReplyDelete
  4. Hei!Jeg er inne på bloggen din for første gang, og for en fantastisk opplevelse!utrolig mange fin farger på de heklede bildene, og jeg blir som de andre her helt gal av at tiden ikke har minst 8 timer ekstra til håndarbeid :). leste på eldre poster du har skrevet også, om Berlin. Det er 2 gang på to dager at jeg dumper innom bloggere som har bodd i berlin. Det passer meg veldig bra siden jeg reiser til Berlin nå på onsdag og blir til mandag. Leste gjennom tipsene dine, og lurer på om du har noen ekstra tips for ei retro/loppis, stikke og hekle jente i Berlin? Jeg har vært i Berlin en gang før da jeg bodde i Tyskland, men da var jeg på landsmøte og fikk kun med meg riksdagen, KaDeWe og Gedächniskirche :)Hadde blitt glad for dine tips også! Kan aldri få nok av dem :D

    ReplyDelete
  5. Hei Guro :)Ja nå er jeg igang med lappene mine og jeg kooooser meg :))Takket være deg er jeg igang med et prosjekt som jeg kommer til å stortrives med..
    Ble så lei de firkantede lappene at det var moro å komme igang med noe helt nytt!
    Ønsker deg ei fin helg! Klemmer fra Kardemomme :))

    ReplyDelete
  6. Hvor er det dejligt at jeg er faldt over en blogger som også elsker at hækle! Så har vi noget til fælles.
    Det er en rigtig fin blog du har :)
    kNus

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!