Saturday, October 3, 2009

en hel verden av inspirasjon

Av og til har jeg en tendens til å starte for mange prosjekter på èn gang, og det resulterer i at jeg ikke har noe ferdig å vise frem. Men det er jo en hel verden av inspirasjon der ut, og alle disse bildene har link til mønster. Ha ei god helg!

There is a world of inspiration out there, and people are genourosly sharing patterns and tutorials. In lack of finished projects to show you, here are som wonderful free patterns. Have a nice weekend!

5 comments:

  1. Så nydelig bildecollage du har satt sammen!! Jeg blir helt revet med av sånne vakre bilder!
    Selv er jeg igang med heklenåla igjen og det er jo fint med litt inspirasjon utenfra! Ha en fin søndag :))

    ReplyDelete
  2. Å så lekkert! Takk for herlig inspirasjon! Kjenner godt til det der med mange prosjekter og ingenting helt fullført. Blir visst bare verre og verre jeg! Men det er jo så utrolig mye lekkert der ute!

    ReplyDelete
  3. Åh tusen takk for masse inspirasjon kjære Guromor! Skulle ønske vi kunne ha hobbykvelder fortsatt.. så hadde jeg kanskje fått laget noe jeg også.. Men blir veldig glad for å se på sia di, den er skikkelig fin!! Gla i dæ vennen!

    ReplyDelete
  4. Det er ikke alltid man har så god til eller overskudd til å begynne på nye prosjekter men når jeg ser disse nydelige bildene du har satt sammen kjenner jeg inspirasjonen boble i meg. Fikk SÅ lyst til å hekle sekskantede lapper..
    Hvordan gjør man det tro?
    Skal google litt og se om jeg kan knekke koden :)Ha en fin helg :))

    ReplyDelete
  5. så fint bilde og så nydelige ting! Ja noen ganger er det nesten for mye man har lyst til på en gang!

    Ha en fin søndagskveld!

    Klem, Lene.

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!