Wednesday, September 18, 2013

::høst er garntid::


cupcake kitten hat KNITTING ...
$5.5

BFL - Bluefaced Leicester / ...
$22

Knitters' Bowl, Yarn hol...
$60

Boho necklace in beige - han...
$25

Black Sheep Cowl Scarf for M...
$32

Fingerless gloves with cable...
$23

Oatmeal Soopascarf in The Ne...
$155

Linen Yarn in dark Brown an...
$32

Mustard Yellow and Light Bei...
$54

PDF crochet pattern - chunky...
$4.9

Snowdrop Cowl Scarf-25 Color...
$65

Malvaceus - Hand Dyed Superw...
$26

Instant Download - Knit Hat ...
$5

Hand Dyed Yarn - Baby Alpaca...
$26

Vintage Buttons - Aged Wood ...
$7

INSTANT DOWNLOAD, SILVER, C...
$4.99
Jeg er i en etsy-stim for tida, og starter høsten på bloggen med noen favoritter som må deles!
Ingenting er som høst, fint, nytt garn, et overveldende antall strikke- og hekleprosjekter som står i kø, god te i koppen og tente stearinlys. Med vårt nygamle hus kan jeg også tilføye knitring fra peisen! Lengselen etter mer tid med ull er stor akkurat nå Ü

10 comments:

  1. Heilt einig - hausten er herleg :)
    Ønskjer deg ein riktig fin og kreativ haust :) Kanskje eg kan freiste med ei amigurumibok òg? ;)
    Mvh, Kristin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg ser at du har gitt ut bok, wow! Gratulerer!!
      Veldig bra at det kommer ut nye heklebøker Ü

      Delete
  2. Oo, så mye fint! Veldig enig i at høsten er garn, te i koppen og stearinlys:-)

    ReplyDelete
  3. Jeg vil også ha mer tid med ull... De mørke kveldene er hjertelig velkommen, -men jeg koser meg med "bonus-sommeren vi har hatt her i Trøndelag i det siste også!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det er bare å nyte de siste dagene med varme, ja. Her nordpå har det også vært skikkelig varmt, "indian summer", er det ikke det det kalles?

      Delete
  4. Elsker uld, efterår og at strikke.. Skønt garn du har fundet frem der - masser af fristelser. Har du prøvet at købe garn på Etsy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nei, vet du, garn har jeg ikke bestilt fra etsy, men jeg har bestilt mye annet på etsy! Og er veldig fristet til å bestille garn til et lite prosjekt. Det eneste jeg reagerer litt på er at veldig mye av garnet er superwash... så pass på det, hvis du ikke vil ha superwash-behandlet garn!

      Delete
  5. Ah! Elsker høsten!! Jeg har forresten akkurat ferdigstilt en heklet vest med inspirasjon fra din mykeste myke vest . Kommer på bloggen om et par dager, hvis du er interessert :-)

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!