Thursday, September 12, 2013

farvel sommer!


iPhone 5 Case Silicone Lined...
$34.99

Vintage Mint Green Gooseneck...
$45

Coral, Mint, Blue & Gold Gli...
$10

Mint Gold Round Stud Earring...
$14

RUFFLE: Origami Paper Lamp S...
$35

Flamingo Art Print from my O...
$13.5

Go Play Outside graphic prin...
$19

Coral Studs, Light Coral Ear...
$10

Big Mint Hair Bow
$3.99

Hemp Cord, Coral, 1mm Cord,...
$5.39

Paper Mache Bowl in Seafoam ...
$10

The Savoy - pastel toned min...
$30

Coral and Mint Faceted Woode...
$58

Mint Leather And Gold Tube B...
$15

Wooden chevron necklace wood...
$13

coral pink flower circlet, c...
$60

Jeg må vel innse at høsten er her, men før jeg slipper sommeren helt, her er noen favoritter fra etsy i sommerens favorittfarger: mint og korall. Tenkte å kanskje ha et fast etsy-innslag i uka fremover. Jeg innser jo at jeg kommer til å få litt mindre gjort på håndarbeidsfronten i høst, med hus som skal ordnes og fikses på. Men blogge har jeg jo lyst til allikevel. Og skaperlysten er stor også, høsten bruker jo å være høysesong for strikketøy eller hekletøy, en kopp te og tente stearinlys. Så noen små drypp kommer det nok iløpet av høsten Ü

7 comments:

  1. Vi sier ja takk til dine herlige Etsy-funn! Gleder meg til mer inspirasjon :)

    ReplyDelete
  2. Å så bra - jeg blir så inspirert og finner så mye fint på dine etsy-linker!! Thanks!

    ReplyDelete
  3. Ååå, herlig inspirasjon! Ja takk til ukentlige etsylinker:-)

    ReplyDelete
  4. Ja, takk, gjerne mer etsy! Og et stort hjerte på den mintgrønne vintagelampa...

    ReplyDelete
  5. Du, jeg vil gjerne se husinnlegg, altså! :-D
    Velkommen hjem til gamlelandet! (for det er vel her dere har landet?) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blir neppe så stilig som dine husinnlegg! Men noen drypp kommer det nok etterhvert Ü Og ja, vi er på plass i nord-norge igjen.

      Delete
  6. Så fint at jeg kan spe på med litt etsy-linker når det røyner litt på, og strikkepinner og heklenål får hvile Ü Takk for kommentarer alle sammen!

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!