Tuesday, October 11, 2011

etsy ♥: mine inspirasjonsfarger!

11x14 ABC Print. I love...
$12.00
Mustard Yellow, Grey, a...
$14.00
FREE SHIPPING-Practical...
$22.00
Floor Cushion Crochet -...
$44.00
Very Long Vintage Butto...
$29.00
ADULT COUTURE Stylish D...
$24.50
Mustard Yellow Flower w...
$38.95
Scallop Hem Wool Skirt ...
$36.00
Set of Three Decorative...
$138.00
Mustard Woodland Bunny ...
$8.00
masking tape - crystal ...
$4.50
Recycled T Shirt Yarn M...
$8.30
Grey Chunky Knit Cowl N...
$59.00
Fabric - 1/4 meter '...
$20.00
SALE 15% ...Gray Cotton...
$37.50
WOLF Scarves, tri-blend...
$29.00                           


Grå og sennepsgul (eller okergul), jeg får ikke nok av disse fargene! Må definitivt lage noe snart i litt høstfarger... Jeg sitter jo ennå med ting som jeg begynte på lenge før sommeren. Hmm...kanskje på tide med noen småprosjekter?

3 comments:

  1. Den gulfargen er så fin! Må si du har funnet mye herlig på etsy. Småprosjekter er herlig å drive med, det går jo så fort. Også blir det akkurat sånn som man selv vil ha det. :)
    Selv holder jeg på med gule pulsvarmere og gul lue. Mmm!

    ReplyDelete
  2. Jeg er SÅ enig! Elsker gult - og sammen med grått er det smashing :) Her var det mye fint!

    ReplyDelete
  3. Nydelige farger! Er så glad i grått selv, og ellers i naturgfarger. Jeg er helt enig når du sier at MbyM bladet har en stiv pris! Jeg så en reklame i et annet blad og sendte en sms og bestilte. Tror ikke jeg så prisen før etterpå.. Det er mye fint i det, men egentlig ikke noe du ikke har sett før.. Det har mange flotte og inspirerende bilder, oppskrifter etc, og så skal det bare komme to nummer i året, så jeg lot meg friste denne gangen! Ha en fortsatt fin uke!

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!