Friday, September 18, 2009

jippi! helg! men hvor ble uka av?

New Zeland lambs wool


Tida bare flyr, jeg har faktisk noe nytt å vise frem, men har vært skikkelig slapp med å ta bilder... Ville egentlig bare si god helg nå. Garnet her er New Zealand lammeuld fra 123knit.com, og det er ikke til meg engang. Mamma har strikket så mye fint fra nøstebarnboka, og nå har hun fått disse til utprøving som billigere erstatning for nøstebarngarnet. Jeg kommer snart tilbake med et hekle-innlegg. I mellomtiden, god helg til alle sammen! Og tusen takk for alle de koselige kommentarene på dynetrekket :)

Wish you all a fun and creative weekend! Thank you for all the sweet comments on my last post :)

2 comments:

  1. Hei!!

    Så fin blogg du har!
    Og utrolig nydelige ting du lager!:)

    Jeg er stor fan av nøstebarn, både de ferdige klærne, garnet og oppskriftene.
    Men ja - det er jo ikke akkurat billig garn...

    Har mamman din fått prøvd ut alternativet? Og i så fall - funker det?
    Var jo mange fine farger å velge mellom også:)

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!