Sunday, September 6, 2009

grytelapp til lekekjøkkenet

Crocheted pot holder



Pot holder

Sarah London har hatt en runde med "mystery motif" denne uka, og jeg har fulgt det med spenning. Desverre hadde jeg ikke de nydelige fargene hun har brukt liggende på lur, hennes valg av farger er alltid like inspirerende. Men selv med litt uharmoniske farger så ble det en liten grytelapp som kan brukes til å leke kjøkken med. Kvaliteten på bildene er nok ikke den beste siden jeg måtte ta mobiltelefonen i bruk, men noe måtte jeg jo blogge om i dag! Melkeskum Jr har foreløpig sørgelig lite tilbehør på kjøkkenet sitt, så der har jeg en jobb foran meg. Kanskje jeg skal hekle litt leke-mat til ham.... etter at jeg har fullført prosjektene jeg allerede har startet på. Det er så utrolig vanskelig å fullføre prosjekter når idèen lager slagsmål i køen for å komme først (ihvertfall føles det sånn akkurat nå!). Men det er en god følelse, for det er ei stund siden sist jeg hadde så mange idèer!

Made this pot holder for my boy to play with. It is made from Sarah Londons mystery motif this week.

2 comments:

  1. Kjempefin - farger og mønster! har sett masse knallfint heklet i matveien, og har flere ganger tenkt at nå.... men som deg så kommer det et stykke bak i køen.
    Ha en finfin søndag.

    ReplyDelete
  2. Den er superfin, meget trendy køkken den lille får sig. Kender godt det der "kreativt overload". Det er bare med at få skrevet alle ideerne ned.

    Sidsel

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!