Friday, May 23, 2014

det hekles igjen!



Det er ikke mye jeg får ferdig for tiden, men denne lille Peter Pan-kragen har lenge vært ferdig. Det krevdes mye overtalelse for å få modellen til å være medgjørlig, men jeg fikk da knipset noen bilder til slutt! Utrolig enkelt mønster, denne kragen er laget på 1-2-3! Mønsteret finnes på bloggen LuluLoves, eller på Ravelry.
Jeg har lenge tenkt at jeg skulle lage en slik søt krage, men det var først da jeg så de fine bildene til Tuesdaylily på instagram at jeg fikk ånden over meg. Et slikt lite prosjekt var perfekt for meg nå, å starte med noe som ga resultater fort.

5 comments:

  1. Ein slik krage la eg i køen min seineste igår, men eg skal hekle til meg sjølv. Veldig betryggende at du synes det er enkelt, for hekling er ikkje min sterkeste side...

    ReplyDelete
  2. Utrolig skjønn! Finfin helg til deg og dine!

    ReplyDelete
  3. Nydelig bilde og krage :) Koselig med sånne små prosjekter :)

    ReplyDelete
  4. Nydelig krage:) Og de bildene dine♡

    ReplyDelete
  5. Hi Guro, read your interview on V's blog and wanted to say hello. I can't knit but I do crochet (very badly...lol) This collar is lovely. When I was a child I used to figure skate and my mother would knit me lovely figure skating dresses. One of these years I'll learn how to knit. :D Hope you're having a lovely week. I've now followed your instagram.

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!