Monday, December 31, 2012

takk for året som gikk, velkommen til det nye!


Da sier vi snart farvel til 2012, og velkommen til 2013! Året som har gått har vært spennende og full av utfordringer. Og det nye året blir nok ikke mindre spennende! Halve året skal tilbringes i Danmark, og jeg håper jeg kan ta dere litt med rundt på det vi opplever her. Jeg håper også at blir flinkere til å disponere tiden min, så det blir tid til flere kreative krumspring. For det er nå jeg har muligheten til det! Jeg vil si tusen takk til dere som har fulgt meg og lagt igjen koselige kommentarer, det vil komme en liten blogg-gave på nyåret Ü Og en årskavalkade er vel også på sin plass! Da gjenstår det bare å si godt nyttår til alle dere søte som er innom bloggen min!

No comments:

Post a Comment

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!