Tuesday, July 3, 2012

smultringhår



Alt Pinterest og kontor-kamerater får meg til å prøve! Jeg har vanligvis håret hengende rett ned, eller surret opp i en passe kjedelig og ukledelig knute, bare avløst av hestehale nå og da... Med andre ord ikke verdens mest spennende på hårfronten. Men etter Pinterests inntog i livet mitt har jeg prøvd meg på flere hårvariasjoner, noen vellykkede og noen ikke riktig like vellykket... Denne her var av den vellykkede sorten, bildene er tatt sent på kvelden, etter en hel dag med smultringhår (derfor er det også noen utstikkere her og der). Jeg hadde jo lurt på hvorfor HM hadde begynt å selge gryteskrubber i hår-avdelinga, men fikk forklart (av en av mine gode venner på kontoret) at det skulle brukes til å sette opp håret! Hårdingsen ser ut som en gryteskrubb med smultringform (nå følte jeg meg plutselig veldig husmor med ei sånn forklaring...). Istedet for å prøve meg på en forklaring på hvordan man gjør det, tror jeg heller jeg sender dere videre for en liten DIY. Ha en god hårdag! Gjør noe spennende med sveisen du også Ü
PS. Vet at disse dingsene har eksistert ei god stund i butikkene, så jeg vet at dette er gårdagens nyheter for de som er mer oppdatert på hårfronten, men hei, det er sommer, og litt agurknytt må en blogger få lov å komme med!

9 comments:

  1. Takk for en nydelig intro til hårtemaet :)

    You look smashing! Skulle ønske jeg hadde så fint hår som deg :)

    Fra nå av kommer jeg til å tenke gryteskrubb hver gang jeg ser en sånn ;)

    ReplyDelete
  2. De er SÅ kule! Jeg har en, som jeg stort sett har brukt til fest og moro. Jeg er jo velsignet med innmari tjukt hår i utgangpunktet, så med en sånn en så blir det helt megasvært. Digger den! <3 Og du så KNALLFIN ut! Så fine bilder også! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusen takk Ü Ja, har tjukt hår selv, og det blir en ganske stor sak til slutt Ü Så hvis du har enda mer hår, så kan jeg tenke meg at det blir svære greier. Bildene er forresten tatt med mitt dårlige kompaktkamera... og redigert med PicMonkey etterpå. Har SÅ lyst på at skikkelig kamera! Nå må jeg inn og sjekke hvordan det går med husprosjektet deres.

      Delete
  3. Det så jo knallbra ut! :) Prikken over i'en med den lille rosa...
    Her går det i hestehale, hestehale, løst hår og hestehale, så alle tips om hvordan man enkelt og greit kan få en smashing hårfrisyre på en rimelig enkel og grei måte er meget velkomne:)

    God sommer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Og dette tok 5 minutter å fikse! Kjempelett Ü God sommer til deg også!

      Delete
  4. Haha, takk for en morsom start på morgenen;-) Hadde nok også lurt på hvorfor de selger gryteskrubber på HM hvis ikke dere to hadde kommet meg i forkjøpet med svaret;-)

    Du var helt nydelig på håret ihvertfall:-)

    ReplyDelete
  5. Hehe! Jeg måtte bli forklart av tenåringen min hva disse skrubbene skal brukes til. Mamma, eg ska lera deg det, slapp av. Jeg er nok også den typen som er en kjipas på håret, men dette her skal jeg jammen prøve. Du ble jo så lekker!

    ReplyDelete
  6. Agurknytt - og hårtips mottas med takk! Du var kjempefin med sånn. Jeg er utrolig kjedelig i hårveien, så dette burde jeg også gjøre :)

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!