Tuesday, December 27, 2011

tilbakeblikk




Det er alltid fint å se tilbake på et helt år med kreative innfall og kreasjoner! Og når jeg ser det slik, så ser jeg at jeg HAR faktisk laget endel i år også. Ser et ganske tydelig gult tema for 2011, og det er vel en viss mulighet for at det fortsetter i 2012. 
Tusen hjertelig takk for alle kommentarer jeg har fått i året som gikk, jeg er utrolig glad for hver og èn! Jeg ønsker dere et godt nyttår, og gleder meg til inspirasjon fra gamle og nye bloggbekjentskaper i året som kommer. 

5 comments:

  1. Jeg elsker sånne oppsummeringer, da kommer noen ting tydelig frem, feks gult her :)

    ReplyDelete
  2. Så mye fint du har laget! : )
    Perle-og-soppjulepynten din er jo like fin hele året.
    Fortsatt god jul, og jeg gleder meg til å følge med videre i det kommende året!

    ReplyDelete
  3. Masse fint her og jeg har jo merket den "gule tråden" gjennom innleggene :-)
    Du er så flink til å lage slike collager av flere bilder sammen. Lurer litt på hvordan du får det til? Er det et bilderedigeringsprogram eller noe annet?
    :-)

    ReplyDelete
  4. Det er virkelig nogle fine ting du har fået lavet. Kan virkelig godt lide dit gule tema :-)
    Godt nytår fra København

    ReplyDelete
  5. Det er liksom blitt veldig deg med den herlige gulfargen :) Håper å ser mer av den i 2012 også ja. Takk for at du deler!

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!