Wednesday, September 14, 2011

DIY: dymo kjøleskap-poesi


dymo fridge poetry

dymo + magnettape fra clas ohlson = kjøleskap-poesi

Så enkelt, så artig! Tror nok at det kanskje kunne være lurt å bruke ei mørk farge på dymo-tapen, siden magnettapen er svart. Og i min iver etter å vise frem har jeg ikke rukket å gjøre kantene perfekte, men, men: Rom for forbedring! Jeg er ihvertfall begeistret for mulighetene dette gir. Små søte meldinger på kjøleskapet når man står opp om morgenen eller noen ord som gjør dagen bedre Ü

2 comments:

  1. Kjempekult! Har ikke hørt om magnettape før, jeg, så takk for tips:)

    ReplyDelete
  2. Lur idé! :)
    Kjøpte nettopp magnettape, jeg også, men ikke helt kommet i gang med den...

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!