Saturday, July 2, 2011

I've got sunshine!



Hva gjør det vel at det er litt skyer ute, når sola skinner inne? Gult sniker seg inn i hjemmet, det er noe med gult for tiden. Gult har vel vært en del av interiørblogg-bildet i flere år, så det er kanskje ikke så rart at jeg er påvirket? Rett etter at jeg hadde løpt rundt med kamera i går, fikk jeg se det herlige armbåndet til min navnesøster. Artig å se et blogginnlegg om gult, siden det var i mine tanker også. Gul er kanskje en litt vanskelig farge? Enten liker man det, eller ikke. Liker du gult? Jeg liker det bedre og bedre Ü Duken er en billig voksduk fra stoff og stil, og plastteppet som fungerer som smule-og-søl-samler er fra House Doctor kjøpt fra Nettpynt for ei god stund siden.
Ferien har begynt, og vi koser oss hjemme. God helg!

3 comments:

  1. Jeg liker gult! Spesielt den gulfargen du viser og den på armbåndet.

    God ferie!
    Kos dæ! :) Klæm

    ReplyDelete
  2. Gult er kult, ingen tvil om det! Jeg liker best knallgult og lys, lys gult. Ikke fullt så glad i de skitne gultonene, men i riktig sammenheng kan de også være nydelige. :)

    ReplyDelete
  3. Så morsomt at du også var i gulmodus denne dagen.. ;) Herlege bilder! Har brukt opp ein heilt lik duk, slik at den no fungerer berre som maleduk. :) Og det golvteppet (eller plastmatta, om du vil..) er heilt nydeleg!! Vil ha!

    Har bestemt meg for å male knallgult golv i dukkestua vi pussar opp. Trur det blir knallkult, faktisk! ;)

    Håpar alle snart er friske igjen!
    -og at du får utløp for fantastisk inspirasjon! Eg vil også..!!

    Klem

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!