Saturday, June 18, 2011

God helg!


1. Teapot for Maggie, 2. Thursday pics Explore 19.05.2011 Thank you!, 3. Crafty Goodies, 4. back detail of crochet-yolk top, 5. Mary Janes slippers Crochet Pattern, 6. All 5!, 7. From our garden..., 8. IMG_2277, 9. Happy hanger from Dottie Angel tutorial, 10. Crafty Conundrum!, 11. Untitled, 12. Untitled

Jeg tror jeg lider av overinspirasjon for tiden! Ikke den værste lidelse å ha egentlig Ü Her er litt inspirasjon fra Flickr, flinke, flinke mennesker! Håper dere får ei fin helg! Her lages det lørdagsgrøt til syk liten gutt. Da blir det ikke så mange kreative idèer som blir satt ut i livet... Og jeg kjenner at "ho mor sjøl" trenger en luftetur ut av leiligheta, hadde vært godt med en time for seg selv med en kaffe på utekafè!

2 comments:

  1. Det er så utruleg deilig å sitte å finne inspirasjon på nettet! Kjenner skaperlysta boble og fingrane krible, men er ganske treig til å få gjort noko med det... ;)

    Du inspirerer meg, Guro! Takk!! :)

    God betring til guten din forresten! Og så håpar eg at veslejenta har blitt frisk! :)

    Ønskar deg ein fortreffeleg søndag!

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!