Tuesday, April 5, 2011

late dager i sola



IMG_5712


IMG_5704


IMG_5728


IMG_5783
Det har vært litt stille i bloggen i det siste, og det er rett og slett fordi vi har vært på ferie! Sol, varme, sand mellom tærne, iskaffe, lukten av solkrem..... lengter tilbake! Desverre var det litt sykdom i familien, begge ungene ble syke, og storebror fikk til og med ørebetennelse stakkars. Uansett er det de fine dagene man husker etterpå, og jeg skulle gjerne hatt ferie litt lengre. To uker går alt for fort! Herlig å ta det med ro, og ha fokus på å kose seg. Lillemor fant seg godt til rette i trilla som vi hadde kjøpt (en brukt Bugaboo Bee, virkelig flott ferievogn!), og storebror trivdes godt både i vann og sand. Vi voksne fikk tid til middager etter leggetid (take away er en fin oppfinnelse!), godt med litt voksentid sammen!

5 comments:

  1. Så deilig da! Viktig å få tid til hverandre og til masse god familietid:) Det er jo nå man skal reise til syden og ikke når det er sommer her hjemme. Det syns iallefall jeg:)

    ReplyDelete
  2. å, så herleg! her er det ordentleg ruskever i dag, ikkje mykje som minnar om vår og varme...

    likte utruleg godt genseren du skal strikke nedanfor her, håpar du held oss oppdatert på garnvalg ;O) mariusgenseren var og berre nydeleg!

    heldig du! ;O)

    ReplyDelete
  3. Åhhh...så deilig det så ut! Lengter etter sol og sommer...

    ReplyDelete
  4. Så skjønt med ein ferie! Eg har begynt å gle meg til sommarferien! Men først håper eg vi får mange fine vårdagar her heime! :)

    God torsdag!

    ReplyDelete
  5. Hei - så herlig en blogg! Endelig en som har har litt om hekling og div hussysler uten at det blir en såkalt "husmorblogg" med bare perfekte kaker og rene gulv. Følger deg heretter;-)

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!