Thursday, March 17, 2011

øvelse gjør mester?


sensory cloth with matching pacifier clip

pacifier holder

Har lenge hatt lyst å sy litt, men det blir ofte et tiltak å lete frem symaskin og stoffer. Skulle så gjerne ha vært flinkere å sy, men da trenger jeg tid til å øve-øve-øve! Enn så lange har jeg det gøy med litt "sånn-passelig-på-halv-åtte"-sying. Denne smokkeholderen og lekekluten ble til etter noen morgentimer mens tulla lekte litt på gulvet (ja, okei, hun klaget også en hel del over hvor kjedelig mammaen var!). Har tenkt at jeg burde lære meg å lage noen få ting, slik at jeg kan lage til ungene og som gaver. Ei lue hadde ikke vært dumt å lære seg... og gjerne en forklekjole....bukse.... ja, også smokkeholder og lekeklut... Moderasjon er visst ikke min sterke side!

5 comments:

  1. Hei!
    Jeg syns du er veldig flink jeg, jeg vil også lære meg å sy de tingene du har laga. Er det lov til å spørre om hvor du har kjøp tilbehøret, smokkeringen og den hjerteklypa?
    Superfint!!!

    Mvh

    Cathrine

    ReplyDelete
  2. Tusen takk Ü
    Selvfølgelig er det lov å spørre. Hjerteklypa kjøpte jeg her: http://www.etsy.com/shop/PacifierClipSupplies
    og smokkering her: http://www.etsy.com/shop/PoxCouture
    Etsy er en fin plass for å få tak i det man trenger ;)

    ReplyDelete
  3. WOW! Så fine ting og lekre farger:) Flink! Jeg har også ambisjoner om å sy en kjole snart.

    ReplyDelete
  4. Så HERLEG det stoffet var! :)
    Eg syns det ser ut som du kan sy, eg! Men øving gjer sjølvsagt meister... ;)

    Kjenner meg att i at det er tiltak å finne fram (og ikkje minst rydde bort for så å finne fram på nytt!!) både symaskin, stoff og alt det andre eg gjerne vil ha med meg når eg syr... Men eg kjenner at i morgon, då..!! ;)

    Ønskar deg ein fortreffeleg kveld!
    -og forresten, så nominerte eg ein av vestane dine til Håndlaga 2011! :)

    ReplyDelete
  5. Så fin!!! Herlege fargar - eg vert glad av å sjå på desse bileta! :)

    Ha ei god veke! ♥

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!