Thursday, February 25, 2010

hektisk

1. book shelf in the kitchen, 2. Rose Embroidery Ribbon Collection, 3. Untitled, 4. Chicken run cushion, 5. Coats & Clark's, 6. Vintage Lesney Matchbox, 7. Untitled, 8. Sunshine Day Afghan, 9. Untitled, 10. Purple babybed with vintage wallpaper, 11. a little 'cluster of happy'..., 12. (wood &) wool garlands

I påvente av å få ferdig neste improviserte hekleprosjekt og lage karnevalskostyme, i tillegg til å ha det litt travelt på jobb, så tyr jeg til inspirasjon fra mange kreative mennesker. Ha en god ettermiddag!

When things are a little hectic in RL, I can always find inspiration in the wonderful world of Flickr. Have a great afternoon!

10 comments:

  1. Veldig fint det, å kunne nyte andres kreativitet når ens egen tid ikke strekker til. Herlige bilder! Inspirerende å se!

    ReplyDelete
  2. Tak for de inspirerende billeder!

    ReplyDelete
  3. Herlige bilder. Jeg får lyst til å strikke, hekle, male og strikke, helst alt på engang!!

    ReplyDelete
  4. Åhh...herlig inspirasjon når man selv har gått tom...Takk:)

    ReplyDelete
  5. Kjempefine bilder! Vet hvordan det er, det har vært laber aktivitet hos meg også siste uka... snart er det påske - vi får glede oss til den!

    Klem

    ReplyDelete
  6. For noen nydelige bilder da...ble helt oppslukt! Kjekt at du er med i give-away'en min :-D
    God helg til deg fra meg!
    klem

    ReplyDelete
  7. Deilig når man kan finne litt inspirasjon!! Flotte og friske bilder:)

    ReplyDelete
  8. Så fin blogg!
    Hærlig masse flott inspirasjon!

    Fin lørdagskveld til deg!
    Klem fra Chatrine:)

    ReplyDelete
  9. Masse herlig inspirasjon i farta!
    Legger meg noen på minne og tar gjerne turen innom for mer senere også :)
    Ha en videre strålende helg!

    PS! Tror jeg må skifte navn her gitt, for som ordgjenkjenning må jeg altså signere med fru Linde her.... hm.... Kanskje jeg må bytte ut gubbeln...? hehe

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!