Tuesday, January 12, 2010

min nye venn



new sewing machine


En helt egen symaskin, det er stas det! Jeg har så mange planer, men foreløpig har jeg bare hatt tid til å sette i tråd og gjøre meg kjent med den. Et par små lavendelposer har jeg fått tid til, nyttig til alle ullklærne våre.
Nå gleder jeg meg bare til neste gang jeg har tid til å ta frem min nye venn!

My very own sewing machine! Can't wait to spend more time with it :) For now I have only had time to make a few lavender sachets, but I have oh so many plans!

3 comments:

  1. Gratulerer! Lavendelposane vart kjempesøte! :)

    ReplyDelete
  2. gratulerer!:)
    så søte lavendelposer du har laget. liker så godt stoffene du bruker på tingene dine...

    ønsker deg en fin tirsdag,
    varm klem

    ReplyDelete
  3. grattis, så kjekt!
    Gler meg til å sjå alt du skal trylle fram :O)

    *klemmar*

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!