Sunday, November 11, 2012

bølgende


Fin gave fortjener fint bilde! Tusen takk til Alice for disse fine pulsvarmerene (Ravelry-link) som brukes hver dag Ü
Bølger dukker opp over alt i strikkeverden for tida. Første gang jeg så de fine jakkene fra Muita ihania var jeg full av beundring. I samme blogg finnes det mye fint bølgende! Blant annet mønster på denne lua Ü Den kan kanskje til og med jeg prøve meg på. En annen fin bølgelue er fröken C´s små vågor, kjempesøt! Og hvis du ikke er så heldig å få slike pulsvarmere i gave, så kan du kanskje lage dem til deg selv? Abra Alba pulsvotter.

3 comments:

  1. Du finner enda mer lekkert - har ikke sett slike bølger før, men de var veldig fine! :)

    ReplyDelete
  2. Kjempefine - har også sett bølgetrenden - mye fint som inspirerer :) Likte godt fargevalget på dine.

    ReplyDelete
  3. Veldig glad for at du likte de! :)
    Nydelige høstfarger og grønt (!!!) gress der sør altså! Nyt :)

    Klem

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!