Sunday, September 11, 2011

planlegging av bursdag



Alice in woderland cake...
$4.00

50 Pink Polka Dots Cora...
$3.50

50 PINK Polka Dot Pape...
$8.00

tissue paper pom poms.....
$23.00

Glossy Pink Sugar Pearl...
$4.00

Japanese washi tape - F...
$8.50

Stripe Paper Bags- Part...
$5.00

Cute STRIPY Trio small ...
$1.75

Edible Mini Butterflies...
$3.95

Pink cloud paper box de...
$7.90

Sweet Vintage Birthday ...
$10.00

Craft or Wrapping Paper...
$1.99

100 ORANGE Striped Pape...
$16.00

12 Honeycomb Fan Cupcak...
$3.25

3 large tissue paper po...
$15.00

Itty Bitty Lemonade Sta...
$8.25

Det er ikke farlig å planlegge bursdag, når man har gullgruva Etsy tilgjengelig! Utrolig masse artig. Jeg tenkte at jeg skulle være ute i god tid, og planlegger derfor 1-års dagen til lillesnuppa allerede nå. Allerede og allerede... bursdagen er om under en måned, så egentlig har jeg vel ikke mer tid enn jeg må ha!
Storebror har en måned etter lillemor, og han har allerede annonsert at han vil ha blå bursdag med Lynet McQueen....

5 comments:

  1. Eit perfekt innlegg for meg akkurat no! Har ein slags plan om å handle mykje fint til barnebursdag! :) Jenta mi blir 6 år i oktober, og mammaen vil sjølvsagt lage festen unik og perfekt, og på Etsy kan ein jo legge grunnlaget.. :)

    Og så var det eit genialt verktøy du har funne til å vise fram favorittane! Det er lagra i bokmerka mine, og skal testast ein gong i nær framtid. ;)

    Håpar du har gode dagar!
    Klem

    ReplyDelete
  2. Etsy er en gullgruve!!

    Dette så jo innmari bra ut da! Gleder meg til å se hva du ender opp med...

    I dag har vi vært på Løvene Konge på kino. Eneste visningen i Norge pga at den kommer snart på Blu-Ray. Vi koste oss fælt både store og små...

    Fin ny uke te dæ! Klæm

    ReplyDelete
  3. Åååja! Så mye fint du har funnet!

    Koste meg stort da jeg planla Legobursdag til 5-åringen min i mai. Og har konfirmasjonsjente neste år, så Etsy, here I come!

    Problemet er jo ikke å finne ting, det er vel heller å begrense seg... ; )

    ReplyDelete
  4. Etsy er farlig...altfor mye fint ;-)

    ReplyDelete
  5. Sååå mye fint! Etsy må jeg såklart huske på når 6 årsdagen til storebror skal feires i vinter!

    Hørtes veldig kult ut med pappvugge! Det er jo helt genialt med pappamøbler:) Hyllen vår er lett, stødig, resirkulert OG kul;) Bedre blir det jo ikke.

    God natt!

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!