Tuesday, June 28, 2011

warning: creative overload

Blødt til baby av Sidsel Sangild
crochet book
Hæklede gaver av Sidsel Sangild
sewing book (norwegian)

Hadde jeg vært en datamaskin, så hadde jeg nå fått opp feilmelding allerede ved "pålogging" på morgenen. WARNING: CREATIVE OVERLOAD! Etter den siste tids innkjøp av heklebøker og sybok er jeg rett og slett overinspirert, men jeg har ikke hatt tid til å gjøre noe med min kreative energi. Her har den ene sykdommen fulgt den andre. Først ungene, så meg. Jeg trodde jeg toppet det hele med å få halsbetennelse, men neida, hva dukket opp i ansiktet på storebror? En brannkopp! (vet det egentlig heter brennkopper, men vi sier da brannkopper her nord, gjør vi ikke?). Nå er det full pakke med vasking, desinfisering, plastring (selvfølgelig ved munnen, ikke den letteste plassen å få et plaster til å sitte!). Også selvfølgelig vaske-hender-vaske-hender-vaske-hender. Jeg håper det går over fort! Gode tips mottas med takk!
Uansett, jeg får prøve å kose meg med mine nye bøker i en ledig stund, og heller spare sying og hekling til mindre travle tider. Alle bøkene anbefales! Kjolen på forsiden til "Blødt til baby" er kjempefin. Jeg liker heklebøker med artige maskekombinasjoner og teknikker. Det er dessuten ganske langt mellom fine heklebøker, jeg har sagt det før, jeg vet, men da er det jo desto mer gledelig når det kommer noe spennende! Jeg kjøpte mine bøker fra garn.dk. Jeg liker bøkene, aller best babyboka!
Sybloggeboka levde også opp til forventningene, virkelig! Så løp og kjøp sier jeg bare Ü Kanskje vi kunne ha laget ei tilsvarende hekle-blogge-bok? Det hadde vært noe Ü


1 comment:

  1. det har jeg også tenkt på, heklebloggebok. For ja gurimalla, det er jammen meg langt mellom de gode heklebøkene...

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!