Wednesday, January 27, 2010

H U R R A !!!




(Foto fra Pickles/photos from Pickles)

Hipp hurra for Pickles som fyller 1 år i dag! Og hipp hurra for at jeg har vunnet gavekort i nettbutikken deres!! Nå ble jeg hoppende glad her. Jeg vinner aldri noe, før nå, og hva er da bedre enn å vinne garn? Tusen takk Pickles! For å se de andre vinnerene kan dere kikke her.

I am dreaming of yarn today after winning a gift certificate at Pickles. Their yarn comes highly recommended, I have only tried a few of their yarns, but now I will buy some of the qualities that I haven't tried yet. Pickles have been sharing free knitting and crochet patterns for a year now, and it's their 1 year anniversary today!

7 comments:

  1. GRATULERER:) Det har du virkelig fortjent.

    ReplyDelete
  2. Grattis, så heldig!!

    Kjempefin blogg du har, mye inspirasjon å hente. Er veldig glad i håndarbeid, så hit kommer jeg tilbake! Legger meg til som følger jeg:)

    Ha en fin fredagskveld!

    Marianne

    ReplyDelete
  3. Jeg bare digger Pickles altså, har lenge siklet på garnet deres men ikke kommet meg til å bestille enda:)

    Så heldig du er som vant deg litt , gratulerer !

    ReplyDelete
  4. Eg er ganske misunneleg på det fine garnet ditt...og kunne godt tenke meg å kjøpe inn litt sjølv! :) -men så er det jo slik at eg har garn i store mengder liggande, utan å vite kva eg skal bruke det til! Uff, eg må vel ta meg i nakken og finne tid til litt strikking og hekling også! :)

    Kos deg!

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!